PEMBERITAHUAN

Para pembaca boleh memesan buku yang diminati melalui nbkara.com.my atau email kepada admin@nbkara.com.my


Pembayaran boleh melalui pembayaran ke account no.

Maybank Norhayati Berahim 164267408855 Alliance bank account NBkara 120340010015114 Segala maklumat pembelian/transaksi perlu di e-mail kepada nbkara@yahoo.com atau admin@nbkara.com.my dan jangan lupakan sertakan alamat pembeli atau dengan menggunakan wangpos/cek/kiriman wang yang dialamat kepada

D26-GB Jalan Prima Saujana 2/B Taman Prima Saujana 43000 Kajang Selangor


Semua penghantaraan di Semanjung akan mengunakan pos laju dan tidak dikenakan sebarang bayaran.

Senarai Harga Novel boleh anda lihat di column sebelah kanan 'HARGA NOVEL' Untuk Sabah Sarawak harus mengikut harga asal SABAH/SARAWAK penghantar adalah percuma







BUNGA DI RIMBA

BUNGA DI RIMBA
RM21/RM24

PESTA BUKU SELANGOR

PESTA BUKU SELANGOR
Di Gerai N23, SACC Convec, Shah Alam Selangor

Thursday, November 25, 2010

TIPS PENULISAN

Seorang penulis yang baik bukan sahaja dapat menyampaikan sesuatu yang berat menjadi ringan dan mudah difahami, tetapi dapat membuat pembaca rasa bahagia, gembira, sedih dan kecewa seperti apa yang digambarkan di dalam novel.
Seorang penulis yang berjaya tidak perlu mengunakan bahasa yang terlalu berbunga-bunga untuk menyampaikan maksud, tetapi setiap kata dan tulisannya mempunyai pengertian yang cukup mendalam.

2 comments:

Levis Delisya said...

thanks NB.. sy perlukn nsiht2 camni utk tulis novel yg boleh tarik minat pmbaca..

Shima Awang said...

hmm..kadang2 susah nk cari ayat yang sesuai. kadang tak meresap di dalam hati sendiri. rasa macam kosong jer.. itu yang susah sebab sy sendiri pun tak suka dengan ayat yang sy karang. amik masa pula nk jiwai tulisan sendiri.